torek, 22. november 2016

Trailanje na MA50

Pred kratkim sem z majhnim profitom prodal dve delnici, CRY in AMBR, ki danes tradata precej višje od točke moje prodaje. Position traderji smo povsem odvisni od velikih winnerjev, zato so pravila za dvigovanje stopa na profitnih pozicijah veliko bolj pomembna od same metodike kupovanja. Zato sem še enkrat kritično pogledal na način, kako sem na obeh delnicah dvignil stop, in zaznal napako v svoji metodiki, ki jo bom moral odpraviti.

Če odmislim dejstvo, da sem oktobra imel ogromno težav z delnicami, ki so začele masovno padati pod svoje support, sem na CRY in AMBR naredil povsem tehnično napako, ki je posledica mojemu prevelikemu zaupanje v povprečje MA50. Že od svojih prvih traderskih korakov gojim neko podzavestno zaupanje v to linijo, ki je verjetno posledica tega, da sem v skoraj vsaki knjigi bral, da je MA50 tista "zadnja linija supporta", četudi moje osebne analize tega niso nikoli potrdile. Spodaj sta oba trada na CRY in AMBR, dopisal pa sem svoja razmišljanja:


 

Že nekaj časa nazaj sem resno razmišljal o tem, da bi vsa povprečja povsem odstranil z grafov, kajti že večkrat se je izkazalo, da motijo mojo presojo. Spodaj sta zato še enkrat grafa obeh delnic brez MA50, kjer je jasno razvidno, kje bi moral v katerem trenutku imeti stop, upoštevajoč samo tehnične "swing low" supporte. Vertikalno linija predstavlja točko, v kateri bi moral dvigniti stop pod, horizontalna pa nivo stopa.
 


Mislim, da sta ta dva trada zame dovolj jasen signal, da se res moram dokončno odpovedati vsem pomagalom na grafu in se zanašati zgolj na gibanje cene. CRY in AMBR sem izgubil dobesedno po neumnem in če bosta ti dve delnici v naslednjih mesecih postali velika winnerja, bo to seveda še večji razlog, da podobnih napak ne smem ponoviti nikoli več.

2 komentarja:

  1. Preveri raje vse letošnje posle in SL, ker na podlagi samo dveh spremeniti sistem ni smiselno. Backtest bo pokazal kaj bi bilo letos bolje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem ravno napisal še en post na to temo:) Good point, vsekakor nima nobenega smisla spreminjati sistema samo na osnovi dveh tradov, ki se nista izšla.

    OdgovoriIzbriši